Sortides i colònies

L’objectiu global de formació de la nostra escola demana una estreta relació amb el món exterior. És indispensable, per tant, la programació d’activitats periòdiques a realitzar fora de l’escola: les sortides i les colònies.

Aquestes sortides van lligades al món que es viu a l’aula i facilita l’aprenentatge real del que es treballa amb el grup classe. A principi de curs, s’informa a les famílies de les sortides que es fan al llarg de curs i s’aproven al consell escolar.  Un cop feta la sortida, apareix una petita resenya al bloc de l’escola.

Sortida de tardor i colònies

La sortida de tardor, d’una nit, és una bona manera de començar el curs. Potencia la convivència i les relacions entre companys i companyes, i també ajuda a  consolidar el grup.

Més endavant, a la primavera, fem les colònies llargues de tres nits a cinc nits (depenent del nivell de primària). Aquestes estades ens permeten gaudir d’uns dies a la natura i posar en pràctica els hàbits de convivència, autonomia i responsabilitat que es treballen al llarg del curs.

Sortides de tardor 2023

1r i 2n

30 i 31 d’octubre

Can Rigol – Begues

3r i 4t

Vespella d’Esplai – Gurb

5è i 6è

Eurostage – Arenys de Mar

Colònies de primavera 2024

1r i 2n

del 14 al 17 de maig

El Rourell-la Garrotxa

3r i 4t

La Marinada-Cambrils

del 13 al 17 de maig

Mas Coromina – La Vall de Bianya

Alberg l’Encanyissada – Poblenou del Delta.