L’Associació de Famílies de l’Escola Barrufet (AFA) està formada per totes les famílies de l’alumnat i s’organitza en comissions de treball temàtiques per repartir-se les tasques de manera eficient. Aquestes comissions, algunes de llarga durada i altres puntuals, són claus en la gestió d’aspectes importants de l’escola com els casals d’estiu, la mitja pensió, el servei d’acollida, el canguratge, la cultura, l’economia, les activitats no lectives, la web i la inclusió.
A través del treball col·lectiu i l’organització, les famílies contribueixen activament al bon funcionament i al desenvolupament d’un entorn escolar ric i participatiu.
QUÈ FEM?
El servei d’Acollida comença el segon dia de curs.
Coordinem els dos serveis que s’ofereixen a l’escola, Cangur Matí i Cangur Tarda, per tal de facilitar la conciliació de les famílies.
Cangur Matí: podeu acompanyar al vostre fill/a fins a l’entrada entre les 8 i 3/4 de 9 h (hora en que es tancarà la porta i haureu d’esperar a que s’obri l’escola).
Cangur Tarda: Els nens i les nenes que utilitzin aquest servei seran recollits a les seves classes i portats a l’aula d’Acollida tarda. La sortida es farà per la porta del Passatge.
Important: incloure berenar pels vostres fills i filles.
COM/QUAN ENS REUNIM? Ens reunim segons necessitats.
QUI SOM?
- Coordinació: Júlia Jarque
- Membres AFA: Esther Diez, Vanessa Torras, Albert Torrent, Elena Sampere, Valeria Solé i Laia Jaén
- Mestres assignades: Mònica Pere, Elena Miras
HORARI
Cangur Matí: podeu acompanyar als vostre fill/a fins l’enrada entre les 8 i 3/4 de 9h. Aquest servei és de 8 a 9h (recordeu que a 3/4 de 9 es tancarà la porta i haureu d’esperar a l’entrada del vostre grup classe).
Cangur Tarda: de 16:30 a 17 h.
Es demana, en dos cangurs, màxima puntualitat pel bé dels nens i de les nenes i pel bon funcionament del servei.
IMPORT PEL CURS 2023 – 2024
- Cangur Matí: Preu fix: 18€ / infant (mensual) Preu esporàdic: 3€ / infant (diari)
- Cangur Tarda: Preu fix: 24€ / infant (mensual) Preu esporàdic: 3,5€ / infant (diari)
CONTACTE: acollida.afabarrufet@gmail.com
INFORMACIÓ GENERAL
INSCRIPCIONS
El primer període d’inscripcions serà del 17 al 27 de juny del 2024 (ambdós inclosos) i després un segon període de inscripcions del 2 al 13 de setembre del 2024 (ambdós inclosos). Un cop iniciat el curs, la matrícula és viva i la inscripció és possible en qualsevol moment.
La inscripció serà telemàtica emplenant el formulari d’inscripció
Actiuvitas en horari no Lectiu 2024 – 2025
CAL TENIR EN COMPTE
- La inscripció podrà ser com a màxim de dues activitats per infant. En el cas dels nens i nenes de I4 i I5 només podran inscriure’s a una activitat.
- Hi haurà un nombre màxim d’inscrits per activitat. Les places s’assignaran per ordre d’inscripció i un cop omplertes s’obrirà una llista d’espera.
- Cal un nombre mínim d’inscrits per iniciar i mantenir activa l’activitat.
- Les famílies que no estiguin al dia dels pagaments de l’AFA, no podran inscriure els seus fills i filles a les activitats.
- Durant el mes en què es produeixi l’alta de l’activitat i una vegada confirmada la plaça, des de l’AFA se us farà un cobrament de 35 € per nen o nena inscrit i per curs en concepte de matrícula. Aquesta quantitat es destinarà a cobrir el cost de tasques administratives de la comissió, de monitoratge de suport per a alumnes amb necessitats educatives especials i de coordinació presencial de les activitats. El cobrament es farà des de la secretaria de l’AFA.
- Les entitats que dirigeixen cadascuna de les activitats faran el cobrament de les quotes. El cobrament de les activitats es farà trimestralment.
- Per donar-se de baixa caldrà avisar-ho 15 dies abans de l’inici del nou trimestre. No respectar aquest termini implicarà el pagament del trimestre sencer.
- Per poder participar en les Activitats en horari no lectiu és necessari contractar l’assegurança de la FAPAC que cobreix possibles accidents durant les activitats. El preu és de 4 euros per al període de setembre 2024 a agost 2025 i se us carregarà durant el mes d’octubre o en el mes en què es produeixi l’alta a l’activitat (sempre que no la tingueu ja contractada).
QUI SOM?
- Membres AFA: Celia Fresco, Neus Escoto, Pablo Guerra, Noemi Cortés, Bianca Lazaro, Sandra Barrera
- Mestres assignades: Jordi López, Ester Juanmartí
CONTACTE i COORDINACIÓ DE LES ACTIVITATS
Per a qualsevol pregunta o incidència sobre la inscripció podeu adreçar-vos a la comissió
Horari presencial: de dilluns a dijous de 16:30 a 18 h
e-mail: actsnolectives.afabarrufet@gmail.com
QUÈ FEM?
Coordinem el temps de migdia de l’escola conjuntament amb la Coordinadora de TEMPS DE MIGDIA en tot allò que afecta als infants respecte del servei de menjador i el temps que passa entre horari lectiu de matí i horari lectiu de tarda.
COM/QUAN ENS REUNIM?
Habitualment ens trobem el primer dilluns de cada mes cap a les 19h, a la mateixa escola.
I també, un cop al trimestre, ens reunim amb l’empresa que gestiona la cuina, Ecoarrels, per fer tenir feed-back directe de la feina feta fins el moment.
Estem en contacte directe, tant amb la responsable de la cuina com amb la coordinació de Temps de Migdia durant la setmana.
També ens reunim si les circumstàncies del moment ho requereixen.
QUI SOM?
- Coordinació: Júlia Jarque
- Mestres assignades: Arantxa González, Pau Romero i Hèctor Saura.
- Membres AFA: Noemie Travier, Anna Martín, Maria Jesús Herrera, Montse Mallen i Francesc Beltran .
CONTACTE: mitjapensio.afabarrufet@gmail.com
L’HORARI D’ATENCIÓ A LES FAMÍLIES ÉS:
- Matins a les 9h al taulell de consergeria
- Dilluns, dimarts i dijous de 9 a 15 i de 16 a 17 h
- Dimecres i divendres de 9 a 15 h
- Trucant al telèfon 934 097 208
Per qualsevol canvi d’ús del servei, baixes, altes, canvi de dies…, s’haurà de comunicar a la Coordinadora abans del dia 25 de cada mes.
Durant Temps de Migdia, l’equip de monitors/es no us podran atendre per telèfon.
De 13:30h a 14:30h no hi ha servei de consergeria.
Si heu de recollir al vostre fill/filla durant aquesta franja horària hem habilitat un numero de telèfon , 642 57 13 68, i la coordinadora us atendrà.
IMPORT
De les sortides escolars que es fan al llarg del curs, es descomptarà l’import de la partida alimentaria (que no és la totalitat del cost del servei per dia) en el rebut del mes següent.
Cal avisar a coordinació en cas d’absència puntual o perllongada, sempre abans de les 10h del matí, per afavorir el bon funcionament del servei, ajustar el pressupost i reduir el malbaratament alimentari.
En cas de malaltia es descomptarà a partir de 3 dies seguits(import de partida alimentària) , cal enviar un correu a coordinació informant prèviament, sinó no es farà efectiu el descompte.
Quan un infant usuari es queda a dinar un dia que no estava acordat, l’import corresponent es carregarà en el propi rebut. En cas de no ser usuari/a es passarà un rebut al mes següent amb l’import corresponent.
DIETES I MENÚS ESPECIALS:
Qualsevol infant que pateixi una al·lèrgia o intolerància alimentària podrà disposar d’un menú adaptat a les seves necessitats
– Per tal de poder engegar aquest protocol cal que la família entregui un informe mèdic oficial. Per raons de seguretat no s’acceptaran d’altra mena d’informes ni peticions especials de les famílies.
Les dietes astringents només es faran quan les demani un adult o una mestra. En cap cas les tindrem en compte si ens les demanen els infants.
Noves quotes aprovades pel curs 2024-2025 amb caràcter retroactiu:
- Preu 5 d /setmana fixos: 128,40€/mes
- Preu 4 d /setmana fixos: 102,72€/mes
- Preu 3 d /setmana fixos: 77,04€/mes
- Preu 2 d /setmana fixos: 51,36€/mes
- Preu 1 d /setmana fixos: 25,68€/mes
Quota per dia esporàdic : 8,00 €/dia
ALTRA INFORMACIÓ D’INTERÈS SOBRE TEMPS DE MIGDIA
SERVEI
Temps de Migdia comença el primer dia de curs, excepte pels cursos de I-3. Un cop finalitzat el període d’adaptació a l’escola, es proposarà a les famílies d’I3 una entrada progressiva al menjador per tal de poder acollir el millor possible totes les criatures usuàries d’aquest servei.
Podreu conèixer la monitora o monitor dels vostres infants, el dia de reunió de classe.
La comunitat de petits dinaran a les seves aules al primer torn, 12:30. Tots els infants d’aquesta comunitat hauran de dur, cada dia, tovalló de roba. A més, els infants de I3 també hauran de portar llençolet perquè faran la migdiada a la sala de psicomotricitat.
La resta d’infants de la comunitat, faran activitats programades després de dinar.
La comunitat de mitjans i grans dinaran repartits en dos torns al menjador del 1r pis.
Les dues comunitats faran activitats programades i/o tindran temps lliure durant les estones que no estiguin dinant.
TORN I ACTIVITATS
Hi ha 3 torns per a dinar, a les 12:30, 13:15 i 14:00h , segons el grup classe. I abans o després de dinar s’ofereixen un seguit d’activitats dinamitzades per l’equip de monitoratge que es supervisen des de la coordinació i comissió:
- Tallers per crear materials per a guarnir el menjador segons l’època de l’any.
- Espais de joc lliure.
- Jocs dirigits.
- Espais per a l’estudi i el treball personal
- Temps de migdiada (per als alumnes de P3)
- En totes aquestes activitats, amb l’objectiu de col·laborar en la formació integral del nostre alumnat, es prioritzen i treballen valors i actituds com el respecte, la tolerància, la cooperació…
QUÈ FEM?
Ens encarreguem de l’organització gestió dels casals d’estiu que organitza l’escola. Comptem amb la coordinadora de Temps de migdia i un/s directors/a del casal que s’encarreguen de la gestió directe del mateix i del dia a dia durant desenvolupament el casal i nosaltres som els que fem l’organització general, seguiment econòmic i suport a l’equip de monitors.
El nostre objectiu és que els nens i nenes gaudeixin del temps de vacances a l’escola però fent activitats diferents i lúdiques que inclouen, com a mínim, una excursió setmanal.
COM/QUAN ENS REUNIM?
No tenim un dia fix per a reunir-nos, ho fem puntualment i en funció de les necessitats del casal.
A mida que s’apropa la data d’inici del casal, augmentem les reunions però mai més d’una mensual. Les nostres reunions són sempre en dies lectius i durant la tarda, en l’horari que consensuem entre tots/es.
QUI SOM?
- Coordinació:
- Mestres assignades: Esther Pinen, Míriam Martorell
- Membres AFA: Jordi Lligadas, Júlia Camps, Anna Puig
COM/ON POTS CONTACTAR-NOS?
Escriu-nos a aquesta adreça electrònica: casal.afabarrufet@gmail.com
QUÈ FEM?
La nostra comissió es va crear l’abril del 2008, amb la finalitat de poder interactuar de forma transversal amb totes les altres comissions ja existents i se’ns representés col·lectivament davant la Direcció.
Avui la nostra comissió treballa conjuntament amb l’escola, per sensibilitzar a tota la comunitat educativa (equips docents, equips de monitoratge, famílies i infants).
— Treballem per a la inclusió de la diversitat dels infants a l’escola, i puguin així incorporar-se a qualsevol activitat que organitza l’escola.
— Fem xerrades de sensibilització de la diversitat que tenim en la nostra societat i trencar barreres, prejudicis i estigmes. Aquestes xerrades tenen la finalitat de teixir una xarxa d’inclusió àmplia. Amb la intenció de promoure un canvi de mirada.
– Fem accions de difusió, per sensibilitzar a tota la comunitat educativa i visibilitzar la inclusió a les aules. Com per exemple, difusió de les campanyes d’Escola Inclusiva de l’AFFAC.
– Un o dos cops al trimestre publiquem a les xarxes socials “Inclusiva Recomana” una píldora amb informació, recursos, recomanacions, dades d’interès per a famílies i/o docents amb informació dels temes tractats per la comissió.
La finalitat d’aquesta comissió no és més que treballar per fer desaparèixer les diferències entre les persones i promoure un canvi de mirada.
COM/QUAN ENS REUNIM?
Ens reunim presencialment segons necessitats i sempre que futurs projectes ho requereixen.
Ens comuniquem a través del correu electrònic.
QUI SOM?
- Membres AFA: Aurélie Dayse, Patricia González Prado, Xavi Isem Fontanet, Laia Vinent Arnau, Pilar Martí- Manrique, MªAngels Cabeza, Natàlia Macete González
- Mestres assignades: Héctor Saura, Melania Portolés
Contacte: inclusiva.

QUÈ FEM?
Ens encarreguem d’organitzar una sèrie d’esdeveniments que tenen lloc al llarg del curs, entre ells la Festa Fi de Curs. A banda de crear tradicions i experiències compartides per la comunitat de l’escola, la finalitat de les activitats que fem al llarg del curs és generar ingressos per finançar la festa mateixa.
Les tasques de la comissió es divideixen i es formen sub-comissions, que s’encarreguen d’unes activitats específiques:
Panera de Nadal & Fotos de Carnestoltes: Per Nadal fem un sorteig de paneres de Nadal entre la comunitat de l’escola. La comissió gestiona la recollida de les aportacions que fan les famílies (aliments típicament nadalencs), així com la venda de números per al sorteig i organització del sorteig mateix uns dies abans de les vacances de Nadal. Una part dels aliments recollits es destinen a preparar una panera solidària, que la comissió lliura a una entitat social del barri.
Després de Carnestoltes, la comissió també s’encarrega de gestionar la comanda de fotos de grup que es fan cada any a tots els cursos.
Samarretes: Cada curs es dissenya i es ven una samarreta nova per l’escola com a element identificatiu col·lectiu. La comissió de samarretes s’encarrega d’idear i dissenyar la samarreta a partir dels dibuixos que fan les criatures de l’escola, d’acord amb la temàtica del monogràfic que es treballa a l’escola durant el curs. També s’encarrega de la venda de la mateixa.
Cursa: A la primavera ens posem esportius i sortim al carrer a córrer! La comissió de cursa s’encarrega d’organitzar tot el relacionat amb la cursa, des de la ruta i els permisos, fins l’avituallament i la dinamització d’abans i després d’aquesta.
- La Festa Fi de Curs posa el punt final de la nostra feina anual. La festa normalment es celebra a mitjans de juny, al pati de l’escola. Per aquest dia treballen les comissions de:
-
- Decoració: defineix els elements decoratius del pati i coordina la seva elaboració amb els tallers d’expressió de la comunitat de mitjans.
- Tallers: gestiona els tallers que es fan a la tarda, alguns contractats i d’altres fets per les famílies.
- Barra o Bar: gestiona la comanda de begudes i neveres, i el dia de la festa s’encarrega del servei de barra i de la venta de tickets. També encarrega els fanalets per l’últim ball de la nit.
- Entrepans: gestiona la compra i la preparació dels entrepans que es venen a la barra.
- Rifa: contacta amb empreses, museus, associacions, etc. per tal d’aconseguir premis per la rifa. El dia de la festa gestiona la venta dels números i el propi sorteig.
- Espectacles: contracta els grups d’espectacles de la tarda i de la nit, així com l’equip de so i llum, si cal.
- Muntatge i Recollida: El mateix dia de la festa calen moltes mans per ajudar a muntar (decoració, barra, taules, equip de so…) i, un cop acabada la festa, per recollir.
- Coordinació: coordina les reunions generals, s’encarrega de la comunicació amb les classes i demana el permís de la festa, juntament amb la reserva de carpes, taules, cadires i tarima.
COM/QUAN ENS REUNIM?
Ens reunim totes les persones de la comissió un cop al mes per comentar els progressos, preguntes i dubtes de cada sub-comissió, i per prendre les decisions més importants entre tots/es.
A banda de les reunions generals, cada sub-comissió es reuneix tant com consideri necessari.
QUI SOM?
La comissió la formen totes les famílies de P5 i 1r de forma automàtica. El pares i mares de 1r són els que repeteixen experiència i els de P5 n’aprenen per poder ensenyar a les famílies l’any següent, quan fan 1r. D’aquesta manera es garanteix que els coneixements es vagin transmetent de curs en curs.
Es crea un grup de Coordinació de la festa amb membres de les quatre classes per tal de facilitar la comunicació amb cada classe i portar endavant la gestió general de la comissió.
A la comissió de Festa Fi de Curs també hi participen dues mestres de l’equip de l’escola (cada any són assignats dos de diferents per part de l’escola).
- Membres AFA: families I5 i 1er
- Mestres assignades: Helena Altés, Aroa Sala, Núria Rodríguez
Contacte: festa.afabarrufet@gmail.com
QUI SOM?
- Membres AFA: Natàlia Martí, Helena Muñoz i Marina Feliu.
- Mestres assignades: Anna Pujades, Isabel Cabot, Marta Nayas i Anna Gabarró
QUÈ FEM?
Coordinem la configuració de la Revista de l’escola “El cau dels barrufets”. La configuració de la revista consisteix en la maquetació, recollida de continguts, decisió de formats, etc.
Impulsem i organitzem el Barrufallibres, la fira d’intercanvi de llibres de Sant Jordi, oberta a tots l’alumnat i les famílies de l’escola.
Organitzem, gestionem i coordinem xerrades sobre aquells aspectes que poden ser útils per a tots els membres de la comunitat escolar.
Gestionem de manera centralitzada totes les accions comunicatives de l’AFA conjuntament amb l’escola.
Organitzem la festa anual de benvinguda i acollida a les famílies noves de I3 on s’explica el paper de l’AFA i la manera com aquesta s’organitza en comissions, acompanyat tot plegat d’un berenar per amenitzar la jornada.
Col·laborem en les jornades de portes obertes de l’escola, difonent el paper de l’AFA als pares i mares interessats en matricular els seus fills i filles al centre.
COM/QUAN ENS REUNIM?
Ens reunim sempre que les circumstàncies del moment ho requereixen (p.e., quan cal anar configurant la revista al llarg del curs).
CONTACTE: comunica.afabarrufet@gmail.com
QUÈ FEM?
Ens encarreguem de gestionar el pressupost de l’AFA.
Dins del projecte de l’escola s’inclou la socialització de les despeses. Per poder-ho fer, cada curs cal fer un pressupost amb les despeses i el ingressos del funcionament de l’escola.
Aleshores, la secretària de l’AFA elabora el pressupost amb les despeses previstes (sortides, activitats, colònies, materials, sous dels monitors/es, piscina, etc..) i els ingressos fruit de les quotes que paguem les famílies cada mes.
Aquest pressupost es presenta a l’Assemblea de l’AFA (al mes de novembre) on s’explica detalladament cada partida i es dona pas a la votació per la seva aprovació.
A partir d’aquí, fem el seguiment supervisant el compliment d’allò que s’ha pressupostat, analitzant les possibles desviacions que vagin sorgint al llarg del curs i en cas que sigui necessari, exposant-ho en Junta Ampliada per tal de poder prendre decisions de manera conjunta i consensuada.
COM/QUAN ENS REUNIM?
Un cop per trimestre al despatx de la Secretaria de l’AFA per fer el seguiment del pressupost i comentar qualsevol tema que hagi sortit que tingui a veure amb la gestió econòmica de l’escola.
També ens reunim si les circumstàncies del moment ho requereixen.
QUI SOM?
- Coordinació: Daniel Gómez (secretari de l’AFA)
- Membres AFA: Anabel Raso, Jaume Bellmunt, Pau Roldán i Trinidad Bravo
- Mestres assignades: Helena Cabezas
CONTACTE: economia.afabarrufet@gmail.com
QUÈ FEM?
La Comissió Web és la que s’encarrega de tenir actualitzada la pàgina web de l’escola (continguts, pagines, noticies, documentació i links). No tenim dia fix de trobada i funcionem sobretot online.
QUI SOM?
- Membres AFA: Elena Galvani, Arnau Lopez
- Mestres assignades: Maria José Tamarit, César Ginés, Blanca Ribas
CONTACTE: web.afabarrufet@gmail.com
DESCRIPCIÓ ACTIVITATS HORARI NO LECTIU
IOGA INFANTIL (Activitat adreçada a infants d’Infantil 4 i Infantil 5)
Dilluns, de 16:30 a 18 h. Espai: Aula de Psicomotricitat
Preu: Octubre – Desembre: 96€ / Gener – Març: 96€ / Abril – Maig: 64€
MONITORATGE DE L’ACTIVITAT A CÀRREC DE JUGUEM… IOGUEM!
Una forma divertida de desenvolupar els sentits en els més petits, la capacitat d’atenció i concentració, la consciència del cos i la seva flexibilitat, i aspectes tan importants com el relaxament i la respiració.
JOC SIMBÒLIC (Activitat adreçada a infants d’Infantil 4 i Infantil 5)
Dimecres, de 16:30 a 18 h. Espai: Aula de Psicomotricitat
Preu: Octubre – Desembre: 75€ / Gener – Març: 75€ / Abril – Maig: 50€
MONITORATGE DE L’ACTIVITAT A CÀRREC DE PROMOSPORTBCN
Activitat orientada als més petits en la que es recrearan situacions i es fomentarà la creatrivitat i la imaginació, mitjançant la combinació del treball motriu i el treball d’expresió.
JUGUEM DANSANT (Activitat adreçada a infants d’Infantil 4 i Infantil 5)
Dimecres, de 16:30 a 18 h. Espai: Aula de Psicomotricitat
Preu: Octubre – Desembre: 75€ / Gener – Març: 75€ / Abril – Maig: 50€
MONITORATGE DE L’ACTIVITAT A CÀRREC D’ EL DAU EXTRAESCOLARS
Aquesta activitat treballa l’expressió corporal, els ritmes i el moviment. A partir de la música, descobrirem els moviments que pot arribar a oferir el nostre cos, tot jugant i descobrint petits passos de ball al ritme de les cançons més divertides.
ACTUEM ENTRE SONS (Activitat adreçada a infants d’Infantil 4 i Infantil 5)
Dijous, de 16:30 a 18 h. Espai: Aula de Música
Preu: Octubre – Desembre: 77€ / Gener – Març: 77€ / Abril – Maig: 51€
MONITORATGE DE L’ACTIVITAT A CÀRREC D’ EL DAU EXTRAESCOLARS
Aquesta activitat treballa l’expressió corporal, la música i la imaginació tot fomentant la creativitat. A partir del teatre i el joc simbòlic, ens endinsarem a descobrir alguns instruments musicals creant ritmes i melodies.
HOQUEI (Activitat adreçada a infants de 3r a 6è)
Dilluns, de 16:30 a 18 h. Espai: Pista
Preu: Octubre – Desembre: 75€ / Gener – Març: 75€ / Abril – Maig: 50€
MONITORATGE DE L’ACTIVITAT A CÀRREC DE PROMOSPORTBCN
Esport col·lectiu de cooperació i col·laboració. Aprenentatge i pràctica d’aquesta activitat esportiva (tècnica i tàctica).
MULTIESPORT (Activitat adreçada a infants de 1r, 2n i 3r)
Dimarts, de 16:30 a 18 h. Espai: Pista
Preu: Octubre – Desembre: 75€ / Gener – Març: 75€ / Abril – Maig: 50€
MONITORATGE DE L’ACTIVITAT A CÀRREC DE PROMOSPORTBCN
Aprendre, conèixer i practicar diferents esports individuals i col·lectius. Treball en equip. Assoliment de valors esportius. Coneixement de les normes pròpies de cada activitat.
PATINATGE (Activitat adreçada a infants de 1r a 5è)
Dimecres, de 16:30 a 18 h. Espai: Pista
Preu: Octubre – Desembre: 75€ / Gener – Març: 75€ / Abril – Maig: 50€
MONITORATGE DE L’ACTIVITAT A CÀRREC DE PROMOSPORTBCN
Esport individual on predomina el treball de la coordinació i l’equilibri mitjançant els patins. Treball de les diferents tècniques de patinatge.
IMPORTANT: L’ACTIVITAT ES FARÀ AMB PATINS EN LÍNIA/RODES, I CADA NEN/A HAURÀ DE PORTAR EL SEU PROPI CASC I LES PROTECCIONS DE GENOLLS, COLZES I CANELLS.
BÀSQUET (Activitat adreçada a infants de 3r a 6è)
Dijous, de 16:30 a 18 h. Espai: Pista
Preu: Octubre – Desembre: 75€ / Gener – Març: 75€ / Abril – Maig: 50€
MONITORATGE DE L’ACTIVITAT A CÀRREC DE PROMOSPORTBCN
Esports col·lectius i pràctica més intensiva d’aquesta activitat esportiva. Cooperació, col·laboració i aprenentatge de l’esport (tècnica i tàctica).
CREATIVE CLUB (Activitat adreçada a infants de 1r, 2n, 3r i 4t)
Dimarts, de 16:30 a 18 h. Espai: Aula de Plàstica
Preu: Octubre – Desembre: 96€ / Gener – Març: 96€ / Abril – Maig: 64€
MONITORATGE DE L’ACTIVITAT A CÀRREC D’ STUDIO 56
Aquesta activitat treballa la creativitat i l’art utilitzant l’anglès com a llengua vehicular. L’objectiu és introduir quotidianitat en l’ús de l’anglès, d’una forma lúdica i respectant el ritme de cada infant per desenvolupar la confiança per expressar-se en una altra llengua.
TEATRE MUSICAL (Activitat adreçada a infants de 1r a 5è)
Dilluns, de 16:30 a 18 h. Espai: Gimnàs
Preu: Octubre – Desembre: 77€ / Gener – Març: 77€ / Abril – Maig: 51€
MONITORATGE DE L’ACTIVITAT A CÀRREC D’ EL DAU EXTRAESCOLARS
Aquesta activitat engloba el teatre, la dansa i el cant. Treballem l’expressió corporal i oral al ritme dels musicals més divertits de Broadway, així com creant el nostre propi musical.
DANSES URBANES (Activitat adreçada a infants de 3r, 4t, 5è i 6è)
Dimarts, de 16:30 a 18 h. Espai: Gimnàs
Preu: Octubre – Desembre: 75€ / Gener – Març: 75€ / Abril – Maig: 50€
MONITORATGE DE L’ACTIVITAT A CÀRREC D’ EL DAU EXTRAESCOLARS
Aquesta activitat és una fusió de diverses danses com el funky, la zumba o el hip-hop. Ballarem les cançons més actuals tot divertint-nos, fent exercici i millorant la coordinació entre les diverses parts del cos.
IOGA GRANS (Activitat adreçada a infants de 1r, 2n, 3r, 4t i 5è)
Dimecres, de 16:30 a 18 h. Espai: Gimnàs
Preu: Octubre – Desembre: 96€ / Gener – Març: 96€ / Abril – Maig: 64€
MONITORATGE DE L’ACTIVITAT A CÀRREC DE JUGUEM… IOGUEM!
Una forma divertida de desenvolupar els sentits en els més grans, la capacitat d’atenció i concentració, la consciència del cos i la seva flexibilitat, i aspectes tant importants com el relaxament i la respiració.
ESCACS (Activitat adreçada a infants de 1r, 2n i 3r / 4t, 5è i 6è (2 grups))
Dijous, de 16:30 a 18 h. Espai: Aula
Preu: Octubre – Desembre: 87€ / Gener – Març: 87€ / Abril – Maig: 58€
MONITORATGE DE L’ACTIVITAT A CÀRREC D’ ECADE (ESCOLA CATALANA D’ESCACS)
Els escacs, com altres esports, es regeixen per un reglament que cal conèixer i respectar. Cal reflexionar, analitzar les diverses opcions i triar la millor. Per tant, en jugar estem fent un exercici de lògica i alhora d’imaginació. Cada partida és una experiència. El record dels encerts i dels errors és un element important en l’aprenentatge.