PLA D’ACTUACIÓ
La tornada a l’escola aquest setembre, a causa del coronavirus, fa que aquest sigui també un curs atípic. Malgrat tot, desitgem acostar-nos al màxim a la normalitat en tots els àmbits de la dinàmica escolar.
PROJECTE DE DIRECCIÓ
El Projecte de Direcció (PdD) és una proposta de continuïtat del que ara finalitza. S’hi recullen els aspectes més significatius a partir dels quals treballarem, per tal que la nostra escola continuï millorant en la línia ja traçada amb anterioritat. El que es persegueix, és la millora contínua de l’acció educativa, entenent aquesta no només com les actuacions que es realitzen a l’aula, sinó com l’ampli ventall de factors i condicionants que tenen a veure, directament o indirectament, amb els objectius de la nostra organització.
NOFC
Les NOFC són el conjunt de normes d’organització i funcionament del centre, coherents amb els principis, valors, objectius i criteris educatius que el centre determina en el projecte educatiu.
PLA DE CONVIVÈNCIA
1. Dades del centre i contextualització
2. Diagnosi – resultats
3. Objectius
4. Actuacions previstes
5. Planificació
6. Protocols de prevenció, detecció i intervenció
7. Indicadors
Projecte educatiu
1. El context de l’escola
2. Trets d’identitat
3. Principis pedagògics
1. AFA
PLA DIGITAL
L’objectiu és contribuir al desenvolupament de les competències digitals de l’alumnat, amb els coneixements per una societat caracteritzada per les transformacions i els canvis accelerats derivats de les mateixes tecnologies.
PROJECTE LINGÜÍSTIC
Contribueix a l’aprenentatge i l’ensenyament de les competències en llengües com a part del projecte educatiu.